خبرنگاران تست کرونا رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز منفی است

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، کرج - خبرنگاران - رییس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز، نتیجه آزمایشات کرونا رییس دانشگاه پزشکی استان که از یک هفته پیش در بیمارستان بستری است ، منفی گفت.

خبرنگاران تست کرونا رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز منفی است

دکتر مهرداد بابایی روز آدینه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ تکنولوپ گفت : دکتر حسین کریم رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز حدود یک هفته پیش با علائم اولیه کرونا در بیمارستان بستری شد اما نتایج آزمایشات کرونای ، وی منفی اعلام شد.

وی ادامه داد: اکنون شرایط عمومی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز خوب است اما به تشخیص پزشک معالج تحت مراقبت واقع شده است.

بعضی رسانه ها و فضای مجازی در استان البرز از مثبت بودن تست کرونا رییس دانشگاه علوم پزشکی این استان خبرداده بودند.

هفته گذشته نیز دکتر محمدرضا مقصودی رییس مرکز آموزشی و درمانی امام علی (ع) کرج بیان کرد که 2 نفر از پرسنل این بیمارستان به علت بیماری کرونا بستری شدند که حال عمومی آنها خوب است.

بیماری کرونا که از حدود سه هفته پیش در البرز شیوع پیدا نموده تا دیروز پنجشنبه 140 نفر را مبتلا و سبب مرگ هشت نفر در این استان شد.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از 50 کشور سرایت نموده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

طبق گزارش روز پنجنشبه (15 اسفندماه) وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، تا به امروز تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به 3 هزار و 513 نفر و فوت ناشی از آن به 107 نفر رسید و همچنین 739 نفر تا به امروز بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تست کرونا رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز منفی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تست کرونا رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز منفی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید