داماد 112 ساله، عروس 17 ساله! ، ازدواجی که رکورد اختلاف سنی بین عروس و داماد را شکست

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، داماد آن قدر پیر است که عروس می تواند جای نتیجه یا نبیره او باشد! البته این نظر ماست اما عروس خانم نظر دیگری دارد و خیلی هم از این ازدواج راضی است!

داماد 112 ساله، عروس 17 ساله! ، ازدواجی که رکورد اختلاف سنی بین عروس و داماد را شکست

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، سال 2009 ازدواج عجیب این دختر 17ساله سومالیایی با یک پیرمرد 112 ساله به سرعت تیتر یک روزنامه های جهان شد. البته در جهان از این ازدواج های عجیب وغریب زیاد رخ داده بود اما این اختلاف سن برای خودش یک رکورد محسوب می شد؛ یک اختلاف سنی 95 ساله!

احمدمحمد دحوره سومالیایی بعد از ازدواج گفته بود که رویایش با ازدواج با عروس 17 ساله به حقیقت پیوسته و تا سال های سال با او امید زندگی دارد! دحوره مدعی شده بود سالی که ملکه ویکتوریا شصتمین سالروز تولدش را جشن گرفته، به جهان آمده؛ یعنی سال 1897. البته این اولین ازدواج آقای داماد نبود. او از پنج همسر قبلی اش 13 فرزند داشت.

در جشن عروسی آنها صدها نفر از اقوام، آشنایان و ساکنان شهر گوریسیل در منطقه گالگودود سومالی شرکت داشتند. آقای داماد بعلاوه گفته بود که با موافقت و رضایت والدین عروس و بعلاوه بچه ها و همسران دیگرش ازدواج نموده و هیچ جای کارش هم ایراد ندارد! من او را وادار به ازدواج نکردم؛ فقط در نشان دادن عشقم پافشاری کردم و بالاخره دلش را به دست آوردم. مسن ترین پسر داماد در زمان ازدواج 80 ساله بود و سه همسرش هم فوت نموده بودند.

منبع: همشهری آنلاین

به "داماد 112 ساله، عروس 17 ساله! ، ازدواجی که رکورد اختلاف سنی بین عروس و داماد را شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داماد 112 ساله، عروس 17 ساله! ، ازدواجی که رکورد اختلاف سنی بین عروس و داماد را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید