فسیل و ریزر از ساعت هوشمند مخصوص گیمرها رونمایی کردند

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، شرکت فسیل ساعاتی قبل از دو ساعت هوشمند رونمایی کرد. یکی از این ساعت ها Razer X Fossil Gen 6 نام دارد که محصول مشترک شرکت فسیل و ریزر است و ساعت دیگر با نام Skagen Falster Gen 6 راهی بازار می شود. هر دو ساعت مبتنی بر چیپست Snapdragon Wear 4100 plus هستند و از سیستم عامل WearOS 3 بهره می برند.

فسیل و ریزر از ساعت هوشمند مخصوص گیمرها رونمایی کردند

ساعت Razer X Fossil Gen 6 که برای گیمرها ساخته شده، همراه با دو بند سفارشی راهی بازار می شود که یکی از بندها مشکی رنگ است و دیگری سبز رنگ. در رابط کاربری این ساعت المان های مربوط به محصولات ریزر دیده می شود که احتمالا این مشخصه با استقبال کاربران روبرو خواهد شد.

این ساعت از نمایشگر 1.28 اینچی استفاده می کند و از بلوتوث 5.0، وای فای، جی پس اس و چیپ NFC هم بهره می برد. در ضمنً نباید وجود سنسور مربوط به پایش ضربان قلب و سنجش اکسیژن خود را از قلم بیندازیم. کاربران با خرید این ساعت از 8 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت رم بهره مند خواهند شد. با هر بار شارژ، باتری آن حدود 2 روز دوام می آورد. ساعت Razer X Fossil Gen 6 با قیمت 329 دلار راهی بازار می شود ولی باید خاطرنشان کنیم فقط 1337 عدد از این محصول تولید خواهد شد.

شرکت فسیل همچنین از ساعت هوشمند Skagen Falster Gen 6 هم رونمایی کرده است که کاربران می توانند از بندهای مبتنی بر سبک های مختلف دست به انتخاب بزنند. این ساعت هم دارای نمایشگر 1.28 اینچی است و از نظر سنسورها و مشخصات سخت افزاری تفاوتی با ساعت هوشمند ریزر واچ ندارد. ساعت Skagen Falster Gen 6 با قیمت 295 دلار به دست کاربران می رسد.

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ

به "فسیل و ریزر از ساعت هوشمند مخصوص گیمرها رونمایی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فسیل و ریزر از ساعت هوشمند مخصوص گیمرها رونمایی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید