مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از بازگشت سالوادور دالی به جمع هوادارانش تا استقبال کاربران از بازی های موبایلی

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از بازگشت سالوادور دالی به جمع هوادارانش تا استقبال کاربران از بازی های موبایلی

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

گزارش های دنیای فناوری حکایت از آن دارند که اپلیکیشن Ever بدون اجازه کاربران میلیون ها عکس را که افراد در این برنامه قرار داده اند بدون اجازه ذخیره سازی نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هر چه به زمان رونمایی از گوشی تازه آنر20 نزدیک تر می شویم بازار برآورد ها در مورد این گوشی داغ تر می گردد. جالب است بدانید که طی 3 روز اخیر اطلاعاتی جالب در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کریس هیوز، یکی از بنیانگذاران فیس بوک، خواهان شکستن انحصار در شرکت فیس بوک شده است. گرچه هیوز این شرکت را در سال 2007 ترک نموده، اما به نظر می رسد نگرانی هایی در مورد نوع مدیریت در فیس بوک دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بازی های دیجیتال یا انواع بازی هایی که با یاری کنسول های مختلف انجام می شوند از محبوبیت بالایی برخوردارند. اما جالب است بدانید این روزها بازی موبایلی گوی سبقت را از دیگر انواع بازی حداقل در ایالات متحده ربوده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدتی است که شرکت گوگل روی فراوری گوشی های ماژولار تمرکز نموده و گوشی هوشمند پیکسلa3نیز یکی از همین نوع گوشی ها محسوب می گردد و البته به نظر می رسد گوگل با این تمرکز سود بسیاری نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از بازگشت سالوادور دالی به جمع هوادارانش تا استقبال کاربران از بازی های موبایلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از بازگشت سالوادور دالی به جمع هوادارانش تا استقبال کاربران از بازی های موبایلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید