هادی ساعی عضو هیأت رئیسه انجمن تکواندو ناشنوایان شد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، در جلسه ای با حضور دکتر معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون، زهرا داودی نایب رئیس بانوان، غلامرضا عزیزی رئیس انجمن تکواندو ناشنوایان و اعضای کمیته فنی فدراسیون، احکام صادره از سوی رئیس و دبیر فدراسیون برای اعضای انجمن تکواندو ناشنوایان اهدا گشت.

هادی ساعی عضو هیأت رئیسه انجمن تکواندو ناشنوایان شد

دکتر معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون با اشاره به شرایط موجود و دوری ورزشکاران از میادین گفت: خوشبختانه انجمن تکواندو با پیگیری های رئیس انجمن، در حفظ آمادگی ورزشکاران و برگزاری دوره های مجازی پیروز عمل کرده و امیدواریم با ادامه این فرایند قهرمانان تکواندو ناشنوایان در سطح مطلوب آمادگی جسمانی قرار داشته باشند.

غلامرضا عزیزی رئیس انجمن تکواندو ناشنوایان نیز گزارشی از فعالیت های انجمن در 6 ماهه اول و برگزاری دوره های مجازی ارائه و از حضور افراد با تجربه در عرصه تکواندو به ویژه هادی ساعی قهرمان المپیک در هیأت رئیسه انجمن تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه جلسه و پس از بیان نقطه نظرات افراد حاضر، اعضای انجمن تکواندو ناشنوایان را با دکتر تیشه گران رئیس فدراسیون دیدار و مصاحبه کردند.

بر اساس احکام صادره هادی ساعی (عضو هیأت رئیسه و شورای فنی)، محمد کرمی (عضو کمیته آموزش و مربیان)، هومن مهیمن، خدایار نورانی و احد جعفری (عضو هیأت رئیسه)، محسن سلطانی راد (دبیرو عضو شورای فنی)، حسن حاتمی (مسئول کمیته مسابقات و داوران)، پریسا خانی، بهزاد امیری و مرضیه خوش احوال (عضو شورای فنی)، زهرا شهریاری (مسئول کمیته پرورش استعداد) و رضا رمضانی (مسئول روابط عمومی) انجمن منصوب شدند.

لازم بذکر است هادی ساعی با توجه به همزمانی جلسه فوق با نشست کمیته ملی المپیک در این جلسه حضور نداشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هادی ساعی عضو هیأت رئیسه انجمن تکواندو ناشنوایان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی ساعی عضو هیأت رئیسه انجمن تکواندو ناشنوایان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید