واکنش هری کین به حذف انگلیس با پنالتی از دست رفته

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، تیم ملی انگلیس شنبه شب در آخرین ملاقات از مرحله یک چهارم نهایی جام دنیای 2022 قطر مغلوب فرانسه شد تا طلسم قهرمان نشدن سه شیر در مهمترین رویداد فوتبالی دنیا، حداقل به 60 سال برسد.

واکنش هری کین به حذف انگلیس با پنالتی از دست رفته

هری کین که تنها گل انگلیس را در دقیقه 54 به ثمر رساند، یکی از چهره های اصلی این مسابقه بود که بسیاری از فوتبالدوستان انگلیسی، او را مقصر حذف شاگردان گرت ساوت گیت می دانند. کاپیتان سه شیر که با این گل در کنار وین رونی برترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس لقب گرفت، در دقیقه 87 شانس به تساوی کشاندن بازی را از ضربه پنالتی دیگری داشت که این فرصت را از دست داد.

کین پس از حذف انگلیس از این مسابقات، در پیامی که در صفحه توئیتری خود منتشر کرد، نوشت: کاملاً ناامید شدیم. تمام کوشش خود را کردیم و نتیجه نهایی به جزئیات کوچکی بستگی داشت که مسئولیت آن را می پذیرم. نمی توان پنهان شد که این اتفاق درد دارد و باید زمانی بگذرد تا بتوانیم آن را هضم کنیم، اما این بخشی از ورزش است.

باید از این تجربه برای اینکه از لحاظ فیزیکی و ذهنی برای چالش بعدی قوی تر شویم، استفاده کنیم. از همه به خاطر حمایتی که در طول مسابقات از ما داشتند، تشکر می کنم؛ چیزی که معنی زیادی برای ما دارد.

منبع: فرارو

به "واکنش هری کین به حذف انگلیس با پنالتی از دست رفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش هری کین به حذف انگلیس با پنالتی از دست رفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید