وسایل جانبی موبایل برای سفر ، لوازم مورد نیاز سفر

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، امروزه تکنولوژی بخشی جدانشدنی از زندگی ماست به گونه ای که در بیشتر موارد نمی توانیم حتی چند ساعت از این وسایل و ابزار دور بمانیم. البته این وابستگی شاید چندان خوب به نظر نرسد، اما از حق نگذریم تکنولوژی توانسته در پیشبرد بسکمک از کارهای روزانه و بهتر شدن عملکردمان به ما کمک کند. این ابزار سفر می توانند برای ما مفید باشند و سفر بهتری را برای ما بسازند. در این بخش سعی داریم به معرفی وسایل جانبی موبایل برای سفر که می تواند در سفرها به دردمان بخورد، و بی شک از لوازم مورد نیاز سفر هستن بپردازیم.

وسایل جانبی موبایل برای سفر ، لوازم مورد نیاز سفر

پاوربانک

یکی از بدترین اتفاقاتی که در خارج از منزل یا محل کار می تواند برای ما بیفتد، تمام شدن شارژ باتری موبایل است. این مسئله زمانی نمود بیشتری پیدا می کند که نیاز مبرمی به گوشی همراهمان داشته باشیم تا جایی که می تواند باعث ایجاد استرس نیز شود. از این رو برای این که بتوانید سفر راحت و بدون دغدغه ای داشته باشید، پاوربانک را از قلم نیاندازید. پاوربانک ها از وسایل جانبی موبایل برای سفر هستند که بسته به نوع ذخیره سازی شان می توانند انرژی مورد نیاز دستگاه شما راحتی تا چند روز تامین کنند.

هدفون های صداگیر

یکی از مشکلاتی که در سفر با آن درگیر خواهید بود، سر وصدای اطرافتان است. خصوصا اگر آدم کم حوصله ای باشید و صدای مسافران دیگر یا محیط برای شما آزاردهنده باشد. برای رفع این مشکل می توانید از هدفون های صداگیر استفاده کنید که از لوازم مورد نیاز سفر است. با گوش دادن به موسیقی مورد علاقه تان در طول راه، از سفرتان لذت ببرید.

هارد اسکترنال

هارد اکسترنال یکی از ضروری ترین لوازم مورد نیاز سفر است که حتما به آن نیاز پیدا خواهید کرد. خصوصا اگر از جمله افرادی باشید که حافظه گوشی خود را پر از فایل های موسیقی می کنید تا در سفر از شنیدن آن ها لذت ببرید و یا عاشق عکاسی هستید و دوست دارید از تمامی لحظات خاطره انگیزتان و یا حتی چشم انداز ها و تماشای های زیبای که می بینید، عکس بیندازید. با به همراه داشتن هارد اکسترنال دیگر نگران کمبود حافظه دستگاه خود نخواهید بود و مجبور نیستید برخی از فایل های خود را پاک کنید تا جا برای ورود فایل تازه باز شود. هارد اکسترنال خیال شما را از حجم حافظه راحت خواهد کرد. حتی می توانید ویدیوهایی با کیفیت بالا را ذخیره و به عنوان سرگرمی در طول راه تماشا کنید.

قاب محافظ

قاب محافظ، دستگاه شما را در مقابل ضربات و اتفاقات ناخوشایندی که ممکن است برای آن پیش آید، بیمه می کند. در سفر به دلیل جا به جایی زیاد و فعالیت هایی که ممکن است داشته باشید، احتمال ضربه خوردن و افتادن دستگاهتان خیلی بالاست. از این رو حتما برای گوشی یا تبلت خود محافظ تهیه کرده و این ابزار سفر را به همراه داشته باشید.

مودم جیبی

اگر از اینترنت زیاد استفاده می کنید و در مسافرت ها نیز به آن نیاز دارید، یک مودم جیبی همراه می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. با استفاده از مودم جیبی نیازی به اینترنت وای فای ندارید و در صورت عدم دسترسی به آن، نگران نخواهید بود. همچنین از هزینه های بالای اینترنت تلفن همراه نیز رهایی می یابید. وسایل جانبی که در بالا معرفی گشت، ابزار سفر هستند که حتما مورداستفاده تان قرار خواهد گرفت. سعی کنید این ابزار سفر را آماده داشته باشید تا زمانی که چمدانتان را برای سفر می بندید، آن ها را نیز همراه خود ببرید. در این صورت می توانید با خیال آسوده سفر کنید و نگران مسائلی چون تمام شدن شارژ باتری، حافظه گوشی، سرو صدا و ... نباشید. البته یادتان نرود که شارژر موبایل و کابل USB آن را نیز به همراه داشته باشید.

منبع: همگردی

به "وسایل جانبی موبایل برای سفر ، لوازم مورد نیاز سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وسایل جانبی موبایل برای سفر ، لوازم مورد نیاز سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید