انتها 1401؛ زمان بهره برداری از قطعه 2 آزادراه تهران، شمال

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا های حمل و نقل کشور از بهره برداری از باند رفت قطعه 2 آزادراه تهران-شمال تا خاتمه 1401 خبر داد.

انتها 1401؛ زمان بهره برداری از قطعه 2 آزادراه تهران، شمال

به گزارش گروه اقتصادی وبلاگ تکنولوپ، خیرالله خادمی در جمع وبلاگ تکنولوپ در سرانجام بازدید امروز جمعه 29 بهمن رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، سید مسعود میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور از قطعه 2 آزادراه تهران-شمال اظهار کرد: سر تا سر قطعه 2 آزادراه تهران-شمال، عملیات اجرایی به صورت فعال در جریان است.

وی اضافه نمود: نزدیک به 2 هزار نیروی انسانی در 70 جبهه کاری در 16 کیلومتر قطعه 2 آزادراه تهران-شمال فعالند؛ پروژه با فرایند خوبی در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا های حمل و نقل کشور یادآور شد: برنامه ای که امروز با حضور این 4 مسئول ارشد اجرایی کشور تدوین شد، این است که سهم نقدینگی وزارت راه و شهرسازی به عنوان دولت و بنیاد مستضعفان به عنوان سرمایه گذار به سبکی تدوین شود که تا سرانجام 1401 بتوانیم از یک باند قطعه 2 آزادراه تهران-شمال بهره برداری کنیم.

وی ادامه داد: بنابراین شرایط بهره برداری از آزادراه تهران-شمال به این صورت است که ساخت قطعه یک آن به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است و می تواند در ادامه آن تا سرانجام 1401 در پل زنگوله در استان مازندران شاهد افتتاح قطعه 2 این آزادراه به صورت 4 خطه باشیم به این صورت که باند رفت قطعه 2 آزادراه برای راستا جنوب به شمال و جاده قدیم چالوس-کرج هم برای باند برگشت مورد بهره برداری قرار گیرد. با این حساب مردم می توانند در سراسر راستا 55 کیلومتری قطعات یک و 2 آزادراه تهران-شمال به صورت 4 خطه، ایمن و بدون گره ترافیکی تردد داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انتها 1401؛ زمان بهره برداری از قطعه 2 آزادراه تهران، شمال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها 1401؛ زمان بهره برداری از قطعه 2 آزادراه تهران، شمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید