کیفیت شبکه مخابرات از حد استاندارد بالاتر است

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه در شاخص های کیفیت شبکه از حد استاندارد بالاتریم، گفت: بر اساس رصد سامانه های پاسخگویی به طور میانگین 85 درصد رضایت مشتریان را جلب نموده ایم.

کیفیت شبکه مخابرات از حد استاندارد بالاتر است

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تکنولوپ، آقای مجید سلطانی در نشست خبری درباره اظهارات اخیر اقای فلاح جوشقانی مشاور وزیر ارتباطات مبنی بر نبود مشتری گرایی در مخابرات اضافه نمود: به طور میانگین 85 درصد رضایت مشتریان را جلب نموده ایم و بر اساس ارزیابی ها این رضایت فرایند صعودی دارد.

اقای سلطانی گفت: هم اکنون 20 میلیون مشترک فعال در بخش تلفن و 6 میلیون مشترک در بخش باند پهن ثابت داریم و طبیعی است که با این گستردگی شبکه در کشور، نارضایتی هایی هم وجود داشته باشد.

وی اضافه نمود: در بخش کیفیت شبکه هم زیر نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هستیم و اقدامات ما در مرکز مانیتورینگ مخابرات رصد می گردد و در شاخص های کیفیت شبکه از حد استاندارد بالاتریم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "کیفیت شبکه مخابرات از حد استاندارد بالاتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفیت شبکه مخابرات از حد استاندارد بالاتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید