3 علت برای استفاده از کاور ساعت هوشمند

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، تقریبا تمام کاربران برای گوشی خود از کاور و محافظ نمایشگر استفاده می نمایند تا احتمال آسیب رسیدن به این گوشی های گران قیمت، کاهش پیدا کند. اما از سوی دیگر، بعضی کاربران بر این باور هستند که استفاده از کاور برای ساعت هوشمند و گجت های مشابه، زیاده روی است و نیازی به این وسایل ندارند.

3 علت برای استفاده از کاور ساعت هوشمند

زمانی که ایده استفاده از کاور محافظ برای ساعت هوشمند مطرح می گردد، ممکن است با جمله هایی مانند ظاهر ساعت را خراب می نماید، خیلی حجیم و زشت است، ساعت ها به میزان کافی بادوام هستند و این کاورها کارایی چندانی ندارند روبرو شوید. اما واقعیت این است که اگر قصد دارید از ساعت های هوشمند گران قیمتی مانند اپل واچ، گلکسی واچ و دیگر گزینه های مشابه استفاده کنید، پس بدون شک توصیه می کنیم از کاور برای ساعت هوشمند خود استفاده کنید. در هر صورت در ادامه 3 علت برای انجام این کار مطرح می کنیم.

کاهش شدت ضربه

اگرچه ممکن است گاهی اوقات و از روی بدشانسی گوشی از دست شما بیفتد، اما در خصوص ساعت هوشمند واقعیت این است که ممکن است بارها در طول روز با ضربه های مختلفی روبرو گردد. با توجه به اینکه ساعت هوشمند روی مچ دست قرار گرفته، بنابراین حتی اگر مراقب باشیم، ممکن است این ساعت بارها با دیوار، نرده، چهارچوب در، دستگیره در، حصار فلزی و چندین مورد دیگر برخورد کند.

با وجود اینکه ساعت های هوشمند باکیفیت از محافظ هایی مانند یاقوت کبود و فریم های آلومینیومی یا فولاد ضد زنگ بهره می برند، اما با ضربه درست در زاویه مناسب، نمایشگر با آسیب بسیار زیادی روبرو خواهد شد. از سوی دیگر برای خراش افتادن روی فریم و بدنه ساعت هم عملا لازم نیست فشار خیلی زیادی به آن وارد کنید. بنابراین حتی استفاده از یک کاور معمولی هم می تواند جلوی بسیاری از این اتفاق ها را بگیرد. طبیعتا در کنار کاور اگر از محافظ نمایشگر استفاده کنید، دوام ساعت هوشمند به طور قابل توجهی بیشتر خواهد شد.

با توجه به چنین شرایطی، وقتی که میلیون ها تومان برای خرید یک ساعت هوشمند هزینه نموده اید و می خواهید از آن سال ها استفاده کنید، با خرید یک کاور و محافظ نمایشگر مقرون به صرفه قیمت می توانید سال های بیشتری با خیال راحت از ساعت هوشمند موردنظر استفاده کنید. بعضی از افراد معتقدند که قاب های ساعت هوشمند حجیم و زشت هستند، اما اکنون انواع مختلفی از قاب ها موجود است؛ از نازک و مینیمالیستی گرفته تا بادوام و حجیم. در نتیجه برای هر سلیقه و بودجه ای یک قاب وجود دارد. روی هم رفته باید بدانید که مزایای استفاده از قاب ساعت هوشمند بیشتر از معایب آن است.

جلوگیری از لمس های تصادفی

بعضی بر این باور هستند که استفاده از کاور ساعت هوشمند، لذت استفاده از این گجت را کاهش می دهد. اما در این میان باید به موضوع لمس های تصادفی اشاره کنیم که به خصوص اگر در یک هوای رطوبتی زندگی کنید، بیشتر احساس می گردد. هرچقدر هم این لمس های تصادفی بیشتر باشد، باتری ساعت زودتر خالی می گردد، ممکن است بعضی نوتیفیکیشن ها را از دست دهید و اپلیکیشن ها به طور تصادفی باز شوند.

بنابراین حتی اگر از محافظ نمایشگر استفاده کنید ولی بر روی ساعت هیچ کاوری وجود نداشته باشد، باز هم احتمالا با این مشکل روبرو می شوید. این در حالی است که اگر کاور موردنظر دارای لبه کوتاه هم باشد، به لطف همین مشخصه تا حد زیادی جلوی لمس های تصادفی را می گیرد. در همین زمینه می توانیم به جذابیت حاشیه لمسی فیزیکی در مدل گلکسی واچ 6 کلاسیک اشاره کنیم. با وجود اینکه مدل استاندارد واچ 6 دارای حاشیه لمسی است، ولی فیزیکی بودن این حاشیه در مدل کلاسیک، بهتر جلوی لمس های تصادفی را می گیرد و بعلاوه تجربه کاربری جذابی ارائه می نماید.

جذابیت ظاهری

یکی از بزرگ ترین شکایت هایی که در خصوص کاور ساعت هوشمند شنیده می گردد این است که این قاب ها، زیبایی ساعت را از بین می برند و طراحی خوبی ندارند. اما واقعیت این است که در این زمینه تنوع بسیار زیادی وجود دارد. همانطور که برای گوشی های هوشمند چندین گزینه متنوع وجود دارد، برای ساعت های هوشمند هم می توان از بین گزینه های جذابی دست به انتخاب زد. اگر به استفاده از قاب های بزرگ و حجیم برای ساعت هوشمند خود علاقه ای ندارید، می توانید یک کاور باریک بخرید که از لبه نمایشگر و بدنه ساعت به خوبی محافظت کند.

بعلاوه همانطور که بعضی کاربران برای افزایش جذابیت ظاهری ساعت از بندهای متنوعی استفاده می نمایند، همین رویکرد را می توانید در قبال کاور ساعت هوشمند به کار ببرید. بنابراین با انتخاب چند کاور با طراحی و رنگ های مختلف، هر بار می توانید استایل و ظاهر ساعت هوشمند خود را به طور گسترده تغییر دهید.

در نتیجه اگر قصد دارید با خیال راحت چند سال از ساعت هوشمند خود استفاده کنید، توصیه می کنیم همین حالا یک یا چند کاور برای ساعت هوشمندتان بخرید. خوشبختانه در وبلاگ تکنولوپ هزاران کاور برای ساعت های هوشمند مختلف به فروش می رسد که می توانید از بین آن ها دست به انتخاب بزنید.

منبع: Android Police

منبع: دیجیکالا مگ

به "3 علت برای استفاده از کاور ساعت هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 علت برای استفاده از کاور ساعت هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید