بازگشتِ مرامی بنا در آستانه مسابقات جهانی صربستان، انتها قهر 10 روزه برای رسیدن به مدال جهانی و 3 سهمیه

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، محمد بنا روز گذشته در فدراسیون کشتی حضور پیدا کرد و این خاتمه استعفای 10 روزه او در آستانه المپیک توکیو بود.

بازگشتِ مرامی بنا در آستانه مسابقات جهانی صربستان، انتها قهر 10 روزه برای رسیدن به مدال جهانی و 3 سهمیه

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، این برای اولین بار نبود که محمد بنا خسته می شد و استعفا می کرد. او در دوره ریاستی همه فدراسیون هایی که با آنها کار نموده بود نیز گاهی قهر می کرد و البته بعد از آن نیز آشتی صورت می گرفت و بار دیگر به کار بازمی گشت.

او همانقدر که شیوه خاص خودش را در انتخاب تیمش و کُچ کردن شاگردانش کنار تشک دارد، روحیات خاصی نیز در بحث همکاری با فدراسیون ها دارد. هر مدیری که به او حکم سرمربیگری تیم ملی می دهد، می داند با شیوه خاصی از همکاری روبرو است.

محمد بنا بعد از جلسه روز شنبه با حمید سوریان که برای معین چگونگی برگزاری اردوی تیم های ملی در شرایط قرنطینه، تشکیل شده بود، برای علیرضا دبیر پیغامکی با این مضمون که دیگر قصد ادامه همکاری با فدراسیون را ندارد، فرستاد که در روزهای بعد که خبر استعفای محمد بنا رسانه ای شد، علیرضا دبیر بارها تاکید نمود این پیغامک را استعفا نمی داند.

قطعا رئیس فدراسیون کشتی که به همراه نایب رئیسش خصوصیات روحی و رفتاری محمد بنا را می شناختند هرگز قصد رسانه ای کردن این موضوع را نداشتند تا خستگی محمد بنا و ناراحتی هایی که فشار مسئولیت و کار برایش ایجاد نموده، رفع گردد اما فردای ارسال این پیغامک، خبر به رسانه ها رسید.

انتشار این خبر، موجی از ناامیدی و یأس بیشتر را در بین فرنگی کاران ایجاد کرد. آنها که پیش از آن نگران آینده مبهم خود با توجه به ابهامات موجود در مورد برگزاری مسابقات جهانی و حتی المپیک بودند، حالا این خبر حکم آب سرد دیگری را داشت که بر تمام یأس های شان ریخته شده بود.

اینکه خبر از گروه واتس اپی مربیان به بیرون درز نموده بود، برای کشتی گیران این پیغام را داشت که این بار استعفا خیلی جدی است و حالا آنها نمی دانند برنامه ها با چه کسی و چطور پیش خواهد رفت.

دفعه گذشته نیز که محمد بنا از بعضی اتفاقات و تصمیمات ناراحت بود، مربوط به اجرای چرخه انتخابی تیم ملی بود که آن وقت نیز شایعه استعفایش به بیرون درز پیدا کرد اما برای اینکه کسی از افراد معتمد بنا این خبر را تایید نکرد، موضوع خیلی زود جمع شد.

فدراسیون کشتی نیز با توجه به رسانه ای شدن موضوع حق داشت که این بار واکنش متفاوتی نسبت به اتفاق نشان دهد. حمید سوریان که همواره رابط بین محمد بنا و اساسا کشتی فرنگی با فدراسیون کشتی بوده، نیز این بار واکنش متفاوتی نسبت به موضوع داشت، او را به واقع می تواند محبوب ترین شاگرد محمد بنا دانست که از اتفاقات جلسه روز شنبه به شدت ناراحت بود و توقع بعضی واکنش ها را نداشت.

در این میان بعضی دخالت های بیجا داشت اوضاع را به شدت وخیم می کرد تا اینکه درنهایت این قائله 10 روزه، با وساطت محمدرضا طالقانی رئیس پیشین فدراسیون کشتی که خودش محمد بنا را برای اولین بار به عنوان مربی به کشتی بازگرداند، ختم به خیر شد.

این بار هزینه بازگشت محمد بنا مشتی گری، مرام و معرفتی بود که شیوه مدیریتی همیشگی محمدرضا طالقانی بوده است.

به هرشکل محمد بنا بار دیگر به تیم ملی بازگشت، تا المپیک کمتر از 11 ماه دیگر باقی مانده، جهانی بزرگسالان را هم به احتمال فراوان در زمستان امسال در پیش داریم و بعد از آن هم کشتی فرنگی باید برای کسب سه سهمیه باقی مانده اش در مسابقات گزینشی شرکت کند.

بعد از ماه ها تعطیلی، با حجمی از مسابقات مهم و سرنوشت ساز در آینده روبرو هستیم که می طلبد آرامش را بیشتر از هر چیز دیگری حفظ کرد.

حالا باید تنها به فکر مسابقات پیش رو بود. جهانی دیگری در پیش است، کسب مدال در آن می تواند مقدمه ای بعد از ماه ها تعطیلی و بلاتکلیفی برای المپیک توکیو باشد. حالا هدف دیگر نسبتا معین شده و باید بدون حاشیه کار را دنبال کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بازگشتِ مرامی بنا در آستانه مسابقات جهانی صربستان، انتها قهر 10 روزه برای رسیدن به مدال جهانی و 3 سهمیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشتِ مرامی بنا در آستانه مسابقات جهانی صربستان، انتها قهر 10 روزه برای رسیدن به مدال جهانی و 3 سهمیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید