تفریحاتی رایگان در گران ترین شهر آسیا

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، دو مکان دیدنی در توکیو، گران ترین شهر آسیا

شهر توکیو، مرکز ژاپن، یکی از پرجمعیت ترین کلان شهرهای دنیا محسوب می گردد که همیشه گردشگران و بازدیدکنندگان را با نورهای خیره کننده و تلالو خیابان های خود و فرهنگ چندگانه خود شگفت زده نموده است. موضوع بهتر و جالب توجه در این رابطه، وجود تعداد زیادی تفریحات عالی در این شهر است که برای انجام دادن آن احتیاج به هیچ هزینه ای ندارید. امتحان کردن رایگان جدیدترین تولیدات شرکت سونی، تماشای کشتی سنتی سومو و … تنها بخشی از این تفریحات هستند. در این نوشتار به شما دو تا از تفریحی را که به رایگان می توانید در شهر توکیو تجربه کنید معرفی می کنیم. با خبرنگاران همراه باشید:

تفریحاتی رایگان در گران ترین شهر آسیا

در یک جشنواره حاضر شوید

جشنواره ها نقش مهمی در فرهنگ ژاپنی ایفا نموده و در طول سال جشنواره های متعددی در این کشور برگزار می گردد. جشنواره ها در جاهای گوناگون و با موضوعات مختلفی مانند پل، مرگ، بچه ها، ماه و … برگزار می شوند. یکی از مهم ترین جشنواره های رایگان در ژاپن، New Bon Odori است که همه ساله در فصل تابستان برگزار می گردد در این جشنواره همه گروه های سنی حاضر بوده و دسته های نمایش در خیابان ها حرکت نموده و همه می توانند آن ها را تعقیب نموده و به جمعیت ملحق شوند. دیگر جشنواره مشهور و مهم توکیو Sanja است که همه ساله با حضور دست کم دو میلیون نفر از مردم محلی و گردشگران برگزار شده و یکی از شلوغ ترین و پر سر و صدا ترین جشنواره های ژاپنی محسوب می گردد. در این جشنواره انواع مراسم آئینی و سنتی و گروه های نمایشی گریم شده شرکت دارند. حتما پیش از برنامه سفر خود به توکیو، درباره جشنواره های پیش رو و زمان و محل آن ها اطلاعات لازم را کسب کنید تا یک سرگرمی رایگان و جالب را از دست ندهید.

به تماشای کشتی سنتی سومو (Sumo) بروید

بسیاری از گردشگران مبالغ زیادی برای تماشای کشتی سومو می پردازند اما این کار غلط بوده و بسیاری از مراکز تمرین و اجرای کشتی سومو رایگان هستند. تنها کاری که باید برای تماشا این مسابقات انجام دهید، یک تماس تلفنی و رزرو جا چند روز قبل از آغاز برنامه است. البته قوانین متعددی وجود دارد که شما باید برای تماشای این مسابقات در هنگام صبح رعایت کنید. از جمله مهم ترین این قوانین این است که شما در هنگام اجرای مسابقات حق ندارید صحبت نموده و یا به جای دیگری نگاه کنید. بازدیدکنندگان باید کفش های خود را درآورده و چهار زانو روی تشک های مخصوص بنشینند. اگر قادر به صحبت کردن به زبان ژاپنی هستید که بسیار عالی است وگرنه سعی کنید کسی که به این زبان تسلط دارد را به همراه خود ببرید. بعلاوه توصیه می کنیم پیش از عکس انداختن در این محل، اجازه گرفته و یک هدیه کوچک نیز با خود ببرید. این فرصت برای تماشا کشتی سنتی ژاپنی و تماشای کشتی گیران شگفت انگیز این ورزش، ایده آل است.

در سفر به توکیو سرگرمیات رایگان دیگری نیز هستند که می توانید آن ها را تجربه کنید، بازدید از بعضی بناهای مذهبی، بازدید از گالری ها از این دسته اند.

منبع: الی گشت

به "تفریحاتی رایگان در گران ترین شهر آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحاتی رایگان در گران ترین شهر آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید