سالانه گرافیک رضوی هفته وحدت در سیستان و بلوچستان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سالانه و کارگاه گرافیک رضوی در هفته وحدت در سیستان و بلوچستان برگزار می گردد.

سالانه گرافیک رضوی هفته وحدت در سیستان و بلوچستان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ تکنولوپ از زاهدان، حسین مسگرانی صبح امروز در جلسه شورای سیاست گذاری سالانه و کارگاه گرافیک رضوی استان که در سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید، گفت: جشنواره گرافیک رضوی از سال گذشته به صورت دو سالانه برگزار گردیده که امسال این جشنواره را به صورت کارگاهی خواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره ملی گرافیک رضوی در سیستان و بلوچستان رتبه نخست جشنواره را در سال گذشته از سوی دبیرخانه جشنواره بین المللی امام رضا(ع) کسب نموده است.

وی با اشاره به اینکه چهار دوره از جشنواره ملی گرافیک رضوی در استان با پیروزیت برگزار گردیده، توضیح داد: سال گذشته 800 اثر در 2 بخش آرم و نشانه و پوستر به دبیرخانه جشنواره رسید که این رقم رشد خوبی را نسبت به سال های گذشته نشان می دهد.

مسگرانی گفت: سال گذشته به دلیل بالا بودن کیفیت آثار رسیده به جشنواره داوری سختی داشتیم که در نهایت بهترین آثار از سوی داوران انتخاب شد و از میان برگزیدگان این جشنواره 2 نفر از هنرمندان استان پیروز به کسب رتبه اول و دوم در بخش آرم و نشانه شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در جشنواره چهارم که سال گذشته برگزار گردید اساتید برجسته کشوری آثار ارسالی از سراسر کشور را مورد آنالیز قرار داده و نسبت به سنوات گذشته این جشنواره به لحاظ کیفی درسطح بالایی قرار داشت.

وی از شروع این جشنواره در امسال به صورت کارگاهی اطلاع داد و بیان کرد: این جشنواره با برگزاری 3 کارگاه استانی و یک کارگاه در سطح ملی قبل از هفته وحدت شروع خواهد شدکه کارگاه ملی با پایان هفته وحدت پایان این دوره ها خواهد بود.

مسگرانی گفت: کارگاه ایده یابی خلاقیت، تایپوگرافی و پوستر وتصویر در این رابطه در نظر گرفته شده که با برگزاری آن ها ظرفیت های استانی مورد شناسایی قرار می گیرد و در نهایت کارگاه ملی با دعوت از هنرمندان سراسر کشور هم زمان با هفته وحدت به کار این کارگاه ها پایان خواهد داد.

ش

منبع: تسنیم

به "سالانه گرافیک رضوی هفته وحدت در سیستان و بلوچستان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالانه گرافیک رضوی هفته وحدت در سیستان و بلوچستان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید