کاروان در المپیک خواهد درخشید، نتیجه تیم امید را از خدا می خواهیم

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به دلیل حضور در محل سازمان برنامه و بودجه و پیگیری بودجه کمیته ملی المپیک با تاخیر در مراسم امروز ویژه تقدیر از ورزشکاران صاحب سهمیه المپیک حاضر شد.

کاروان در المپیک خواهد درخشید، نتیجه تیم امید را از خدا می خواهیم

وی در این مراسم خطاب به ورزشکاران المپیکی حاضر در مراسم گفت: امروز حقیقتا کار خاصی با شما نداشتیم، فقط خواستیم از نزدیک شما را ببینیم تا دو پیام را منتقل کنیم.

وی ادامه داد: اول اینکه از طرف کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش از شما بابت تلاش تان و کسب سهمیه تشکر کنم. همچنین به خصوص از روسای فدراسیون ها هم تشکر می کنم که انصافا زحمات شان کمتر دیده می شود.

رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه این کمیته و وزارت برای پاسخ به نیاز ورزشکاران تمام تلاش خود را داشته، گفت: اگر کمی و کاستی می ببینید، بپذیرید که رفع آنها دیگر در توان ما نیست. شخصا هر دو هفته و بعضا هفته ای یک بار پیگیر شرایط بودجه در سازمان برنامه و بودجه و در نشست با دکتر نوبخت هستم.

صالحی امیری با بیان اینکه همه این تلاش ها می تواند به سکو و سکه و فراتر از آن شیرین شدن کام ملت ختم شود، شرح داد: انتظاری ایجاد نمی کنیم، باید این باور را ایجاد کنیم که هرچه در توان داریم در طبق إخلاص بگذاریم.

وی افزود: به عنوان مثال بازیکنان بسکتبال تلاش کردند تا سهمیه بگیرند. کشتی هویت و غرور ماست و در تاریخ ایران زمین از آن یاد می شود. آنها هم همه تلاش خود را کرده اند. سایر رشته ها هم همین طور بوده است. من به عینه شاهد بودم که وقتی تکواندو سهمیه خود را مسجل کرد، آقای پولادگر چقدر متحول شد. درست است که در جودو موضوع تعلیق ما را از کسب سهمیه دور کرد اما در کاراته خیلی نزدیک به کسب سهمیه هستیم.

صالحی امیری در بخشی از صحبت های خود همچنین یادآور شد: نباید انتظاری ایجاد کنیم که غیرقابل باور باشد.

وی به حضور تیم امید در میادین گزینشی المپیک اشاره کرد و گفت: از این تیم تلاش حداکثری و بازی جوانمردانه خواستیم، نتیجه را از خدا می خواهیم!

صالحی امیری در ادامه گفت: من واقعا به نتیجه فکر نمی کنم، به ابن فکر می کنم که مبادا کوتاهی کنیم و ملت بر ما و نبخشند. باید تلاش کنیم به قله برسیم، اگر رسیدیم که پرچم کشورمان را به اهتزاز در می آوریم و اگر نه که تلاش مان را ادامه می دهیم.

رضا صالحی امیری در جمع وبلاگ تکنولوپ گفت: حقیقت این است که تلاش گسترده ای اجرا شده تا همین کسب سهمیه شود. تا امروز 29 سهمیه کسب شده است. کمیته و وزارت با همت دولت مجموعه تخصیص به ما بیشتر همه جا بوده است. درخصوص سخت افزار تلاش می کنیم تا ورزشکاران با بهترین تجهیزات و استاندارد تمرین کنند. برای مثال نیاز است که در تیراندازی فشنگ ها فراهم شود.

وی در پایان گفت:شرایط سختی داریم، هم آب و هوایی و هم دیگر مسائل. باید از بانک مرکزی هم تشکر کنم که منابع ارزی را فراهم کرده است. من شرایط را در حد بسیار مثبت می بینم و معتقدم کاروان هم در المپیک خواهد درخشید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کاروان در المپیک خواهد درخشید، نتیجه تیم امید را از خدا می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاروان در المپیک خواهد درخشید، نتیجه تیم امید را از خدا می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید