زن ها بیشتر از طلا در پی چه دارایی هستند؟

به گزارش وبلاگ تکنولوپ، شاید وقتی در خصوص تمایلات دارایی بسیاری از افراد در سراسر جهان صحبت کنیم، دارایی های نقدی، طلا و جواهرات و سهام بالاترین جایگاه را در فکر کاربران به خود اختصاص دهند.

زن ها بیشتر از طلا در پی چه دارایی هستند؟

به گزارش اقتصاد 100، به تازگی موسسه ای خصوصی تحقیقاتی در ابعاد جهانی انجام داده که نشان می دهد حداقل در خصوص زنان، این تصور صحیح نیست. بنابر تحقیقات موسسه eToro، با تغییرات گسترده ای که در نگرش زنان طی سالیان اخیر اجرا شده، تمایل به سمت دارایی های دیجیتال و رمزارزها، امروزه دومین گزینه محبوب بانوان سراسر جهانست!

بنابر گزارشی که به تازگی وبسایت CoinTelegraph به نقل از موسسه تحقیقاتی eToro منتشر نموده، اتفاق پیش بینی نشده ای در ابعاد جهانی نسبت به تمایل بانوان به دارایی های رمزنگاری افتاده است. آن طور که eToro گزارش داده، این روز ها نگهداری دارایی رمزنگاری شده در بین جامعه آماری هدف این موسسه پس از پول نقد، دومین جایگاه را در بین بانوان سراسر جهان دارد. در واقع تصور نگهداری طلا و جواهرات به عنوان زمینه ای که بیشترین تمایل بین بانوان در خصوص آن ها وجود دارد، ظاهراً چند سالی است تغییر نموده و این روز ها به اوج خود رسیده است.

منبع: فرارو

به "زن ها بیشتر از طلا در پی چه دارایی هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زن ها بیشتر از طلا در پی چه دارایی هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید